03026, м. Київ, Столичне шосе, буд. 103, корп. 1, 13 пов., оф. 1304
+38 /067/ 552 22 24
Пн-Пт 9:00-18:00
ПОШУК НАЙБЛИЖЧОЇ КАСИ

Нова пошта запустила сервіс безпечних онлайн-покупок

 

Нова пошта запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями – «Сейф-сервіс». Він дає додаткові гарантії при здійсненні покупок, якщо оплата передбачає перерахування з карти на карту. Новий сервіс допомагає захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача.

При використанні «Сейф-сервіс», угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не йде відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку. Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. Якщо покупка не підійшла – вона повертається назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві. Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв. А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а в разі її повернення – йому не доведеться оплачувати доставку.

При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.

Посилка, оформлена з «Сейф-сервісом», може перебувати у відділенні 5 днів, потім вона автоматично буде повернута відправнику. Сервіс для продавців – безкоштовний, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 гривень в тестовий період*, незалежно від вартості товару, і доставку. Надійність і якісну роботу сервісу для клієнтів надає фінансова компанія «Пост Фінанс», яка є частиною групи компаній Нова Пошта.
«Ми хочемо забезпечити нашим клієнтам захищеність в онлайн-покупках – коментує Андрій Кривошапко, СЕО компанії «Пост Фінанс». – Продавці не завжди готові відправити товар без гарантій оплати, а покупець не завжди готовий перерахувати передоплату на банківську карту, особливо, якщо купує у цього продавця вперше. Всім сторонам хочеться мати додаткову гарантію. І це – «Сейф-сервіс».
Зараз сервіс доступний в онлайн-каналах Нової пошти – мобільному додатку і бізнес-кабінеті на сайті.

Як скористатися:

• При створенні експрес-накладної в мобільному додатку або бізнес-кабінеті, продавцеві потрібно вибрати в розділі «Додаткові послуги» – «Сейф-сервіс»
• Після того як покупець підтвердить свої наміри і введе дані банківської картки, відповідна сума буде зарезервована. Продавець отримає повідомлення про це
• Після чого продавець відправляє посилку
• Покупець оглядає товар і приймає рішення про покупку. У разі відмови від посилки, вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

* Тариф діє до 12 жовтня 2020 року.