Найближча каса
Назад до команди

Наталка Слєпцова

Директор з маркетингу та клієнтського досвіду NovaPay (ГК «Нова пошта»)

Має 13 років досвіду роботи у сфері маркетингу, з них понад 8 років на керівних посадах у FinTech-проєктах: онлайн-платформа прийому платежів, агрегація платіжних методів, інтернет-еквайринг та картковий процесинг для бізнесу, сервіс мікрокредитування, грошові р2р-перекази з картки на картку, мобільний та інтернет-банкінг, необанк тощо.

У листопаді 2022 року приєдналася до команди NovaPay, де відповідає за просування послуг компанії та покращення клієнтського досвіду.

Наталка Слєпцова спеціалізується на розробці діджитал стратегії, формуванні функції маркетингу в бізнесі, лідогенерації для онлайн-продуктів, управлінні репутацією. Може фахово коментувати теми:

  • як залучити й утримати клієнтів;
  • як створити ефективну маркетингову команду;
  • управління клієнтським досвідом для підтримки лояльності;
  • роль маркетингу у фінтех-проєктах та світових трендах ІТ-галузі.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись