
Наталка Слєпцова
Директор з маркетингу та клієнтського досвіду NovaPay (ГК «Нова пошта»)

Має 13 років досвіду роботи у сфері маркетингу, з них понад 8 років на керівних посадах у FinTech-проєктах: онлайн-платформа прийому платежів, агрегація платіжних методів, інтернет-еквайринг та картковий процесинг для бізнесу, сервіс мікрокредитування, грошові р2р-перекази з картки на картку, мобільний та інтернет-банкінг, необанк тощо.
У листопаді 2022 року приєдналася до команди NovaPay, де відповідає за просування послуг компанії та покращення клієнтського досвіду.
Наталка Слєпцова спеціалізується на розробці діджитал стратегії, формуванні функції маркетингу в бізнесі, лідогенерації для онлайн-продуктів, управлінні репутацією. Може фахово коментувати теми:
- як залучити й утримати клієнтів;
- як створити ефективну маркетингову команду;
- управління клієнтським досвідом для підтримки лояльності;
- роль маркетингу у фінтех-проєктах та світових трендах ІТ-галузі.