Найближча каса
Назад до новин

Послуга «Контроль оплати» здобула перемогу Ukrainian E-Commerce Awards

13 Квітня, 2017

Послуга «Контроль оплати» здобула перемогу Ukrainian E-Commerce Awards

Послуга «Контроль оплати» від «ПОСТ ФІНАНС» (ГК «Нова пошта») здобула перемогу у категорії «Кращий фінансовий продукт для Е-commerce» на «Ukrainian E-Commerce Awards 2017».

Шляхом голосування споживачі визначали найуспішніші інтернет-проекти українського ринку електронної комерції.

Актуальні умови послуги «Контроль оплати»

Оцінити якість продукту-переможця від «ПОСТ ФІНАНС» на сьогодні мають змогу більше 2400 корпоративних клієнтів, серед яких провідні інтернет-магазини. Укладаються нові угоди, тому цифра зростає щодня.

Послугу «Контроль оплати» забезпечує грошовий переказ «Безготівковий», за умовами якого платіж за замовлений товар приймається від фізичної особи-отримувача та перераховується на поточний рахунок корпоративного клієнта-відправника протягом наступного банківського дня.

При цьому переваги мають і відправники, адже їм гарантований переказ за товар, і одержувачі, оскільки забрати замовлення вони можуть у будь-якому відділенні «Нової пошти», сплативши при цьому лише вартість отриманого відправлення.

Як працює «Контроль оплати» на Новій пошті у 2021 році

Оновлено: вересень, 2021.

У січні 2021 року компанія «Пост Фінанс» змінила назву на «НоваПей» відповідно до назви власної платіжної системи та загального бренду – NovaPay. Зараз фінансові послуги у відділеннях Нової пошти надає ТОВ «НоваПей».

Послуга «Контроль оплати» забезпечує переказ на розрахунковий рахунок продавця коштів, якими отримувач товару розраховується за відправлення з післяплатою. В цьому випадку гроші не потрібно забирати у відділенні Нової пошти – кожного банківського дня НоваПей переказує надходження на рахунок ФОП чи підприємства у банку.

Щоб замовити безготівкове зарахування грошей на рахунок, бізнес має укласти договір на переказ коштів з ТОВ «НоваПей». Подати заявку на підключення можна за цим просилянням.

Для співпраці бізнес має заповнити опитувальник державного фінансового моніторингу щодо походження коштів та регулярно подавати до НоваПей свою фінансову звітність. Щомісяця компанії мають узгоджувати електронні акти приймання-передання послуг.

Зарахування післяплати на розрахунковий рахунок ФОПа чи підприємства дає можливість продавцю обрати, хто буде платити за переказ грошей.

Стандартний тариф (Тарифний план №1) передбачає, що послугу сплачує її замовник, тобто підприємство, яке має угоду з ТОВ «НоваПей». Залежно від способу, яким розрахується отримувач товару, вартість послуги становитиме від 2% при оплаті готівкою у відділенні Нової пошти до 3,8% від суми при оплаті карткою у терміналі чи мобільному додатку Нової пошти. Незалежно від обраного способу оплати для покупця вартість товару не змінюється.

Розподілений тариф (Тарифний план №2) передбачає, що комісію сплачують і продавець, і покупець. Вартість послуги так само змінюється, залежно від способу оплати. Під час розрахунку готівкою у відділенні покупець сплачує стандарту вартість післяплати – 2% + 20 грн. Для продавця цей переказ коштуватиме лише 0,01%. В разі оплати у мобільному додатку чи через інтернет-еквайринг – комісія зростає і її сплачує продавець.

Умови, переваги, тарифи та обмеження послуги детально описані на сторінці Зарахування післяплати на рахунок.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись