БІЗНЕСУ
Більше, ніж
інтернет-еквайринг
Надійна покупка для інтернет-магазинів і маркетплейсів
ЗамовитиДозвольте вашому клієнтові вибрати зручний спосіб оплати
Спростити купівлю в онлайні для продавця та його клієнтів – це мета інтернет-еквайрингу від NovaPay. Ми пропонуємо три режими зарахування коштів, щоб будь-який бізнес міг обрати найзручніший для себе: швидке перерахування, керування оплатою та «Надійна покупка».
Підвищуйте довіру
клієнтів до процесу оплати
Зарахування протягом 24 годин
Гроші зараховуються на ваш рахунок уже наступного дня після списанняСучасні способи онлайн-оплати
Запропонуйте розрахунок за номером картки, через Apple Pay, Google Pay чи карткою з гаманця – хай покупець обирає, що йому зручноГарантії
Впевненість у намірах покупця: надсилайте товар, який вже оплаченоЗрозуміла вартість
Базовий тариф – 1,8% від суми платежуможливий варіант підключення № 1
Швидке
перерахування коштів
Списуємо гроші покупця, коли він зробив замовлення
Як працює
- Покупець робить замовлення та оплачує його
- Кошти списуються з рахунку покупця
- Наступного дня кошти перераховуються на ваш рахунок
Зручно для бізнесів, що працюють як годинник та
автоматично обробляють залишки на складі
Зручно для продавців, які керують залишками в ручному режимі. Заощаджує час і нервові клітини, коли покупці коригують замовлення
МОЖЛИВИЙ ВАРІАНТ ПІДКЛЮЧЕННЯ № 2
Самостійне
керування оплатою
Списуємо кошти після перевірки продавцем наявності товару
Як працює
- Покупець робить замовлення та оплачує його
- Кошти списуються з рахунку покупця
- Ви перевіряєте наявність товару, коригуєте замовлення та підтверджуєте списання
- Ми списуємо гроші й наступного дня перераховуємо на ваш рахунок
Зручно для продавців, які керують залишками в ручному режимі. Заощаджує час і нервові клітини, коли покупці коригують замовлення
Замовити підключенняМОЖЛИВИЙ ВАРІАНТ ПІДКЛЮЧЕННЯ № 3
Надійна покупка
Списуємо гроші після отримання покупцем товару у відділеннях Нової пошти
Як працює
- Покупець робить замовлення та оплачує його
- Кошти блокуються на рахунку покупця
- Протягом двох днів продавець має підтвердити наявність товару
- В наступні три дні – надіслати замовлення Новою поштою
- Покупець звертається до відділення та отримує відправлення
- Кошти списуються з рахунку покупця
- Наступного дня гроші перераховуються на ваш рахунок
Зручно для бізнесів, що хочуть вигідно інтегрувати
інтернет-оплату та доставку замовлень.
Отримуєте одночасно дві послуги:
Фінансову
Покупець оплачує вартість товару та послугу доставки до моменту фактичного відправлення продавцем.
Ви впевнені в намірах покупця придбати товар.
Логістичну
Окрім перерахування коштів продавцю, NovaPay автоматично створює експрес-накладну в системі «Нова пошта», відстежує її статус та інформує продавця про етапи перебігу угоди.
Якщо покупець не прийде по відправлення або відмовиться від товару, вам не доведеться платити за доставку в обидва боки.
Компанії, які обрали NovaPay
Як підключити сервіс
01 Визначаємо
умови співпраці
02 Встановлюємо
договірні відносини
03 Розпочинаємо
технічну взаємодію
FAQ
Хто оплачує послугу «Надійна покупка»?
Вартість послуг доставки сплачує покупець.
Комісію NovaPay за послугу перерахування коштів сплачує продавець. NovaPay списує комісію з суми перерахованих коштів на користь продавця.
Яка вартість «Надійної покупки»?
Вартість послуг доставки сплачується згідно з тарифами Нової пошти.
Комісія за переказ коштів встановлюється для кожного контрагента окремо відповідно до тарифу за переказ коштів із використанням технології інтернет-еквайрингу.
Коли буде перераховано кошти за товар?
Кошти буде перераховано на розрахунковий рахунок продавця наступного робочого дня після отримання товару покупцем у відділенні Нової пошти.
Навіщо клієнту надавати пакет документів?
NovaPay як фінансова компанія має проводити належну перевірку клієнтів, зокрема для встановлення ділових відносин. Це передбачено в статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та Додатку 1 Положення НБУ № 107.
Належна перевірка здійснюється на підставі поданих клієнтом (або особою, яка діє від його імені) офіційних документів або їхніх копій, засвідчених в установленому порядку.
Що буде, якщо покупець прийшов до відділення, але відмовився від посилки?
У разі оформлення послуги «Надійна покупка» покупцю буде повернуто зарезервовані кошти за винятком вартості доставки відправлення.
Які налаштування API для інтернет-еквайрингу?
Детальні налаштування розміщено на сторінці API сервісів NovaPay