Більше ніж
інтернет-еквайринг

Надійна покупка для інтернет-магазинів та маркетплейсів

Більше ніж
інтернет-
еквайринг

Надійна покупка
для інтернет-магазинів
та маркетплейсів

Доступні опції

Вантаж у відділенні

НАДІЙНА ПОКУПКА

Списання після отримання товару у відділеннях «Нова Пошта»

Швидке перерахування коштів

Списання під час оформлення замовлення покупцем

Cамостійне керування оплатою​

Списання коштів після перевірки наявності товару продавцем

Переваги сервісу

Гроші зараховуються на ваш рахунок на наступний день після проведення списання

Ви можете бути впевнені в угоді:

  • відправка товару, який вже оплачений покупцем
  • покупець гарантовано прийде за товаром

Можливість часткового списання раніше заблокованих коштів покупця

За ціною однієї послуги продавець отримує дві:

  • прийом онлайн-оплати та перерахування на рахунок
  • створення експрес-накладної у системі «Нова Пошта» та інформування про статус відправлення

Переваги сервісу

Гроші зараховуються на ваш рахунок на наступний день після проведення списання

Ви можете бути впевнені в угоді:

  • відправка товару, який вже оплачений покупцем
  • покупець гарантовано прийде за товаром

Можливість часткового списання раніше заблокованих коштів покупця

За ціною однієї послуги продавець отримує дві:

  • прийом онлайн-оплати та перерахування на рахунок
  • створення експрес-накладної у системі «Нова Пошта» та інформування про статус відправлення

Як підключити сервіс?

Визначаємо умови співпраці

Обираєте умови тарифу, технічну реалізацію та порядок взаємодії. Базовий тариф 2,5% від суми платежу

Встановлюємо договірні відносини

Підписуєте договір про співробітництво NovaPay (новим контрагентам необхідно надати пакет документів)

Розпочинаємо технічну взаємодію

Реалізовуєте технічну інтеграцію згідно з протоколом обміну даними NovaPay

Як відбувається взаємодія з покупцем

Вибір товару або послуги та функції онлайн-оплати

Вибір онлайн-оплати від NovaPay та введення даних платіжної картки

Введення одноразового паролю, який надсилає емітент платіжної картки

Інформування покупця про успішно здійснену оплату

Надсилання клієнту квитанції про оплату
(за запитом)

Як відбувається взаємодія з покупцем

Вибір товару або послуги та функції онлайн-оплати

Вибір онлайн-оплати від NovaPay та введення даних платіжної картки

Введення одноразового паролю, який надсилає емітент платіжної картки

Інформування покупця про успішно здійснену оплату

Надсилання клієнту квитанції про оплату
(за запитом)

Питання та відповіді

Вартість послуг доставки сплачує покупець

Комісію NovaPay за послугу перерахування коштів сплачує продавець. NovaPay списує комісію з суми перерахованих коштів на користь продавця (аналогічно оплаті комісії за послугою контроль оплатою)

  • Вартість послуг доставки сплачується згідно з тарифами «Нова Пошта»
  • Комісія за переказ коштів встановлюється для кожного контрагента окремо відповідно до тарифу за переказ коштів з використанням технології інтернет-еквайрингу

Кошти будуть перераховані на розрахунковий рахунок продавця на наступний робочий день після отримання товару покупцем у відділенні «Нова Пошта»

На виконання вимог статті 9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та п. 40 Положення №388 НБУ, NovaPay як фінансова компанія має здійснювати ідентифікацію та верифікацію клієнтів, в т.ч. для можливості встановлення ділових відносин з клієнтами на підставі поданих клієнтом (особою, яка діє від його імені/представником клієнта) офіційних документів або засвідчених в установленому порядку їх копій

У разі оформлення послуги НАДІЙНА ПОКУПКА продавцю не будуть перераховані кошти за товар, а покупцю будуть повернуті кошти за винятком суми, рівній вартості доставки відправлення

Наші клієнти

Щоб замовити послугу або поставити запитання, зверніться:

Зворотний зв'язок

+380 67 552 22 24

E-mail

acquiring@novapay.ua

Місцезнаходження

03131, Київ, Столичне шосе, 103, корпус 1,
13-й поверх, офіс 1304

ТОВ «ПОСТ ФІНАНС». Всі права захищені.

Щоб замовити послугу або поставити запитання, зверніться:

+380 67 552 22 24

acquiring@novapay.ua

03131, Київ, Столичне шосе, 103, корпус 1, 13-й поверх, офіс 1304

ТОВ «ПОСТ ФІНАНС». Всі права захищені.

Щоб замовити послугу, заповніть форму нижче

* Даю згоду на обробку персональних даних

Щоб замовити послугу, заповніть форму нижче

* Даю згоду на обробку персональних даних

Сервіс Надійна Покупка

Ви отримуєте одночасно 2 послуги:

Фінансову

Логістичну

Схема взаємодії

1. Покупець оформлює замовлення, здійснює оплату

2. Кошти блокуються на рахунку покупця

3. Протягом трьох днів ви повинні відправити товар за допомогою «Нова Пошта»

4. Покупець звертається у відділення та отримує відправлення

5. Кошти списуються з рахунка покупця

6. Наступного дня кошти перераховуються вам на рахунок

Покупець оплачує вартість товару та послугу доставки до моменту фактичної відправки продавцем

Ви впевнені у намірах покупця придбати товар


Якщо покупець не прийде за відправленням у відділення або відмовиться від товару, вам не доведеться платити подвійний тариф за доставку відправлення в обидва боки

Окрім перерахування продавцю, NovaPay:

  • автоматично створює експрес-накладну в системі «Нова Пошта»
  • відслідковує статус та інформує продавця про етапи перебігу угоди:
Замовлення підтверджене продавцем – експрес- накладна створена
Вантаж у відділенні
Вантаж отримано – кошти списані з картки покупця
Відмова від вантажу – покупцю повертаются кошти за винятком вартості доставки

Швидке перерахування коштів

1

Покупець оформлює замовлення, здійснює оплату

2

Кошти списуються з рахунку покупця

3

Наступного дня кошти перераховуються вам на рахунок

Cамостійне керування оплатою

1

Покупець оформлює замовлення, здійснює оплату

2

Кошти блокуються на рахунку покупця

3

Ви перевіряєте наявність товару, підтверджуєте списання

4

Наступного дня кошти перераховуються вам на рахунок

Послуга діє для доставок, що прямують за маршрутом Відділення – Відділення;

Для співпраці з NovaPay у рамках послуги НАДІЙНА ПОКУПКА необхідно:

  1. Для діючих клієнтів: підписати заяву на приєднання до публічної оферти в новій редакції (далі – Договір) для встановлення тарифу за використання додаткової послуги;
  2. Для нових клієнтів: продавець повинен надати необхідний пакет документів і підписати Договір.

Для юридичних осіб

  • Опитувальник юр. особи із зазначеною інформацією про клієнта;
  • Копія належним чином зареєстрованого установчого документа;
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • Схематичне зображення структури власності підприємства або офіційний лист юридичної особи, в якому розписана структура власності із зазначенням усіх кінцевих бенефіціарних власників;
  • Фінансова звітність на останню звітну дату;
  • Реквізити банку, в якому відкрито рахунок, та номер поточного рахунка
  • Документи для ідентифікації, верифікації особи, яка уповноважена від імені клієнта укладати Договір;
  • Документи, що підтверджують повноваження представників клієнта.

Для ФОП

  • Опитувальник (в паперовому форматі та форматі .xls);
  • Документи для ідентифікації, верифікації фізичної особи-підприємця (представника): копії сторінок паспорта або іншого документу, що посвідчує особу, та документ, що підтверджує повноваження довіреної особи у разі наявності довіреної особи, що повноважена укладати Договір від імені фізичної особи-підприємця;
  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • Фінансова звітність на останню звітну дату з відмітками контролюючого органу про отримання або квитанцію з відправки звітності в електронному вигляді;
  • Реквізити банку, в якому відкрито рахунок, та номер поточного рахунку.

На виконання вимог статті 9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та п. 40 Положення №388 НБУ, NovaPay, як фінансова компанія має здійснювати ідентифікацію та верифікацію клієнтів, в т.ч. для можливості встановлення ділових відносин з клієнтами на підставі поданих клієнтом (особою, яка діє від його імені/представником клієнта) офіційних документів або засвідчених в установленому порядку їх копій.

  • Вартість послуг доставки сплачує покупець;
  • Комісію NovaPay за послугу перерахування коштів сплачує продавець. NovaPay списує комісію з суми прийнятих платежів на користь продавця (як при оплаті комісії за послугою КО).
  • Вартість доставки оплачується згідно з тарифами перевізника «Нова Пошта» + 10 грн. ЗА ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ НАДІЙНА ПОКУПКА;
  • Комісія за переказ коштів встановлюється для кожного контрагента окремо відповідно до тарифу за переказ коштів з використанням технології інтернет-еквайрингу.

Кошти будуть перераховані на розрахунковий рахунок продавця на наступний робочий день після отримання товару покупцем у відділенні «Нова Пошта».

У разі оформлення послуги Надійна покупка, продавцю не будуть перераховані кошти за товар, а покупцю будуть повернуті кошти за винятком суми, рівній вартості доставки відправлення.

Ви отримуєте одночасно 2 послуги:

Фінансову

Логістичну

Схема взаємодії

1. Покупець оформлює замовлення, здійснює оплату

2. Кошти блокуються на рахунку

3. Відправити товар за допомогою «Нова Пошта»

4. Покупець звертається у відділення та отримує відправлення

5. Кошти списуються з рахунка покупця

6. Наступного дня кошти перераховуються вам на рахунок

Окрім перерахування коштів продавцю, NovaPay:

  • автоматично створює експрес-накладну в системі «Нова Пошта»
  • відслідковує статус та інформує продавця про етапи перебігу угоди:
    • Замовлення підтверджене продавцем – експрес- накладна створена;
    • Вантаж у відділенні;
    • Вантаж отримано – кошти списані з картки покупця;
    • Відмова від вантажу – покупцю повертаются кошти за винятком вартості доставки

Покупець оплачує вартість товару та послугу доставки до моменту фактичної відправки продавцем

Ви впевнені у намірах покупця придбати товар

Якщо покупець не прийде за відправленням у відділення або відмовиться від товару, вам не доведеться платити подвійний тариф за доставку відправлення в обидва боки

Швидке перерахування коштів

1

Покупець оформлює замовлення, здійснює оплату

2

Кошти списуються з рахунку покупця

3

Наступного дня кошти перераховуються вам на рахунок

Дякуємо за вашу заявку!

Найближчим часом з вами зв’яжеться менеджер!