Корпоративне управління
NovaPay працює відповідно до вимог українського законодавства. Наші правила та принципи етики базуються на загальнолюдських цінностях: гуманізмі, милосерді, співчутті, чесності, взаємоповазі.
Чесність і принциповість у відносинах з державою, із співробітниками, партнерами, клієнтами – основний критерій оцінки наших дій при сплаті податків до бюджету, виплаті грошової винагороди персоналу, створенні належних умов праці, укладенні угод, побудові операційних процесів.
Де б ми не працювали, ми завжди виконуємо свої обіцянки і завжди намагаємося діяти правильно, навіть якщо це не найлегший шлях. Для нас має значення спосіб, у який досягнуто результат, а не лише факт його досягнення. Від співробітників NovaPay очікує чесності на всіх рівнях, дотримання вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів.
Кодекс корпоративної етики NovaPay
Антимонопольна політика NovaPay
Кодекс поведінки постачальників NovaPay
Політика протидії корупції NovaPay
Політика управління конфліктами інтересів NovaPay
Лінія довіри з питань комплаєнсу
Якщо вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників та порушення Кодексу корпоративної етики NovaPay, порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів або компанії – напишіть листа у довільній формі на електронну скриньку compliance@novapay.ua.
Ви можете надіслати його анонімно, або залишити свої контакти, щоб отримати зворотний зв’язок.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще.