Найближча каса

Корпоративне управління

NovaPay працює відповідно до вимог українського законодавства. Наші правила та принципи етики базуються на загальнолюдських цінностях: гуманізмі, милосерді, співчутті, чесності, взаємоповазі.

Чесність і принциповість у відносинах з державою, із співробітниками, партнерами, клієнтами – основний критерій оцінки наших дій при сплаті податків до бюджету, виплаті грошової винагороди персоналу, створенні належних умов праці, укладенні угод, побудові операційних процесів.

Де б ми не працювали, ми завжди виконуємо свої обіцянки і завжди намагаємося діяти правильно, навіть якщо це не найлегший шлях. Для нас має значення спосіб, у який досягнуто результат, а не лише факт його досягнення. Від співробітників NovaPay очікує чесності на всіх рівнях, дотримання вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів.

Кодекс корпоративної етики NovaPay

Антимонопольна політика NovaPay

Кодекс поведінки постачальників NovaPay

Політика протидії корупції NovaPay

Політика управління конфліктами інтересів NovaPay

 

Лінія довіри з питань комплаєнсу

Якщо вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників та порушення Кодексу корпоративної етики NovaPay, порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів або компанії – напишіть листа у довільній формі на електронну скриньку compliance@novapay.ua.

Ви можете надіслати його анонімно, або залишити свої контакти, щоб отримати зворотний зв’язок.

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись