Найближча каса

Корпоративне управління

NovaPay працює відповідно до вимог українського законодавства. Наші правила та принципи етики базуються на загальнолюдських цінностях: гуманізмі, милосерді, співчутті, чесності, взаємоповазі.

Чесність і принциповість у відносинах з державою, із співробітниками, партнерами, клієнтами – основний критерій оцінки наших дій при сплаті податків до бюджету, виплаті грошової винагороди персоналу, створенні належних умов праці, укладенні угод, побудові операційних процесів.

Де б ми не працювали, ми завжди виконуємо свої обіцянки і завжди намагаємося діяти правильно, навіть якщо це не найлегший шлях. Для нас має значення спосіб, у який досягнуто результат, а не лише факт його досягнення. Від співробітників NovaPay очікує чесності на всіх рівнях, дотримання вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів.

Кодекс корпоративної етики NovaPay

Антимонопольна політика NovaPay

Кодекс поведінки постачальників NovaPay

Політика протидії корупції NovaPay

Політика управління конфліктами інтересів NovaPay

Наші цінності

Клієнт

Ми працюємо, щоб зробити життя мільйонів людей кращим, доставляючи радість, піклування, любов, мрії. Ми завжди ретельно і пунктуально виконуємо обіцянки, що дали клієнтам. Ми реагуємо на будь-яку їхню потребу – для нас природньо допомагати. Усмішка – ознака нашого ставлення до клієнта.

Технології

Наші технології забезпечують ефективні і безпечні виробничі процеси, які ми прагнемо максимально автоматизувати та роботизувати. Саме технології дозволяють нашим клієнтам отримувати найкращу якість, сервіс та оптимальні ціни. Ми вивчаємо та впроваджуємо найсучасніший світовий досвід. Ми – частина нового цифрового світу.

Персонал

Люди в NovaPay надійні, високопрофесійні, небайдужі, спрямовані вперед. Повага, чесність та відкритість – основа спілкування в компанії, а помилка – це пошук шляху до успіху. Керівник будь-якого рівня відкритий до рядового співробітника. Дисципліна і виконання зобов’язань – частина нашої культури: точно в строк, без виключень. NovaPay – це і місце самореалізації професіоналів, і компанія для старту кар’єри.

Ефективність.

Лише синергія трьох цінностей Клієнт-Персонал-Технології забезпечує прибуток. Саме вона стимулює нас до інвестицій та подальшого росту. Ми завжди шукаємо найефективніший шлях до максимального результату. Ми прагнемо спрощувати процеси і мінімізувати витрати, зберігаючи високу якість послуг.

Лінія довіри з питань комплаєнсу

Якщо вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників та порушення Кодексу корпоративної етики NovaPay, порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів або компанії – напишіть листа у довільній формі на електронну скриньку compliance@novapay.ua.

Ви можете надіслати його анонімно, або залишити свої контакти, щоб отримати зворотний зв’язок.

Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись