Найближча каса

Розповсюджені питання щодо операцій з грошима у Новій пошті під час війни

Шановні клієнти.

Війна суттєво змінила реалії надання фінансових послуг*. Через це виникають додаткові питання, на які служба підтримки NovaPay намагається давати вчасні та вичерпні відповіді.

На жаль, через велику кількість звернень, ми не завжди встигаємо це зробити швидко. Тож наперед приносимо вибачення за затримку. Запевняємо, на всі ваші запитання – телефонні чи письмові – буде надано відповідь.

Зв’яжіться з нами

Нижче наводимо відповіді на найбільш розповсюджені запитання.

Що змінилося у фінансових послугах у Новій пошті*?

  • Вартість зняття готівки з картки та грошових переказів в межах України з 1 травня становить 1,5% від суми, але не менше 15 грн.
  • Під час військового положення скасовані обмеження щодо дії документів, термін дії яких сплив 24.02.2022 та пізніше.
  • Заборонено обслуговування клієнтів з російськими та білоруськими паспортами.
  • Отримати скасований переказ можна у будь-якому відділенні.

Відділення

Як зараз працюють відділення?

Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи можна дізнатися у бота в Телеграм https://t.me/npu_info_bot. Також ця інформація постійно оновлюється на сайті Нової пошти за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171

Знайдіть на сторінці посилання «Список відділень, які працюють станом на…» та завантажте актуальний список. На малюнку нижче потрібне посилання позначено жовтою стрілкою.

Готівка

Зараз видають готівку у відділеннях Нової пошти*?

Готівку видають, але її наявність треба уточнювати безпосередньо у відділенні.

Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot

Як замовити готівку?

Щоб замовити значну суму готівки, завітайте до найближчого працюючого відділення Нової пошти* та зверніться із цим питанням до оператора. Він повідомить, чи буде можливість отримати готівку на обраному відділенні наступного дня, чи варто звернутися до іншого.

Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot

Чи є ліміт «в одні руки» на видачу готівки?

Наразі НоваПей не встановлює таких обмежень. Максимальна сума однієї операції обмежена наявністю готівки в касі конкретного відділення та вимогами НБУ щодо фінансового моніторингу.

Перекази

Де та яким чином можна отримати грошовий переказ по Україні?

Отримати кошти можна у будь-якому відділені, де наявна готівка.

Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot. Наявність готівки треба уточнювати безпосередньо у відділенні.

Також можна замовити зарахування переказу на банківську картку. Для цього зателефонуйте до контакт-центру NovaPay за телефоном 0 800 30 79 79.

Як відкликати переказ по Україні?

Щоб відкликати переказ, відправник має звернутися до будь-якого відділення Нової пошти*.

Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot

Де можна отримати міжнародний грошовий переказ?

Отримати перекази RIA та Western Union готівкою можна у будь-якому відділенні Нової пошти*. Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot

RIA окремо призупинила видачу переказів у Донецькій та Луганській областях.

Якщо очікуєш значну суму – радимо попередньо замовити готівку.

Як перевірити статус міжнародного грошового переказу?

Дізнатися статус міжнародного грошового переказу Western Union можна на сайті https://www.westernunion.com/web/global-service/track-transfer

Статус грошового переказу RIA можна перевірити звернувшись до контакт-центру NovaPay за телефоном 0 800 30 79 79 або до чат-боту https://t.me/NovaPayChatBot

Чи можна відправити грошовий переказ з України до іншої держави?

Наразі відправка з України міжнародних грошових переказів заборона рішенням Національного банку України.

Чи можна отримати грошовий переказ з росії, білорусі через Western Union або RIA у Новій пошті*?

В жодного офіційного представника міжнародних платіжних систем Western Union та RIA в Україні не можна отримати переказ з росії, білорусі. Єдине рішення для відправника – відкликати переказ, щоб повернути кошти.

Грошова допомога від WFP ООН у Новій пошті*

Як отримати допомогу від WFP ООН у відділенні Нової пошти*?

Всесвітня продовольча програма (World Food Programme, WFP) – це гуманітарна організація ООН, яка надає продовольчу допомогу у вигляді готівки внутрішньо переміщеним особам (ВПО). Допомога щомісячна терміном на 3 місяці. Сума допомоги – 2 220 грн на одну особу, максимальна сума переказу 6 660 грн на родину (до 3 осіб або більше).

Для оформлення допомоги необхідно звернутися до місцевих органів влади.

Після оформлення на мобільний телефон отримувача допомоги надійде повідомлення з номером переказу Western Union (коду MTCN), яким можна звернутися до будь-якого відділення Нової пошти*, щоб отримати переказ готівкою. Підтвердити особу можна за допомогою паперового паспорту, ID-картки чи мобільного додатку «Дія». Більше інформації на сторінці «Верифікація».

Я не можу отримати код від WFP ООН. Що робити?

Необхідно звернутися до місцевого органу влади, де ви оформлювали продовольчу допомогу від WFP ООН, або завітати на сайт організації https://ukr.reg.scope.wfp.org/ukr/help.

Чи може грошовий переказ Western Union від WFP ООН отримати представник за довіреністю?

Видача міжнародних переказів Western Union за довіреністю заборонена.

Отримати переказ може лише та особа, яку вказав відправник. Підтвердити особу можна за допомогою паперового паспорту, ID-картки чи мобільного додатку «Дія». Більше інформації на сторінці «Верифікація».

Помилки

Що робити, якщо двічі списалися кошти при оплаті за посилку, а на відділенні не змогли вирішити це питання?

Якщо є можливість безпечно потрапити до відділення, завітайте до нього та напишіть претензію – заяву на повернення за спеціально встановленою формою. Якщо ж такої можливості немає – скористайтеся формою зворотного зв’язку на нашому сайті за посиланням https://novapay.ua/zalishilisya-pitannya-privatna-osoba

В обох варіантах ви маєте надати копію паспорта, копію ІПН та заповнену заяву.

Шаблон заяви

Що робити, якщо отримано повідомлення про повернення коштів за комунальний платіж, переказ, податки тощо?

Щоб отримати кошти завітайте до будь-якого відділення з паспортом та повідомте оператору номер переказу.

Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot

Блокування

Чи діють зараз блокування фінмоніторингу?

Блокування фінансового моніторингу діють, але можуть бути зняті за індивідуальним запитом. Для детальної консультації звертайтеся до контакт-центру NovaPay за телефоном 0 800 30 79 79.

______________

* Платіжні послуги надає ТОВ «НоваПей», ліцензія НБУ №21/770-рк від 28.04.2023

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись