Блокування через перевищення ліміту за післяплатою
Щоб зняти блокування через перевищення ліміту за післяплатою необхідно особисто завітати до зручного відділення Нової пошти, де надаються фінансові послуги.
Із собою потрібно мати наступні документи:
1. Інформаційний лист, що пояснює походження отриманих грошових переказів.
Він має описувати мету та характер ваших фінансових операцій, джерела походження та подальшого використання коштів, отриманих через НоваПей.
Шаблон <посилання на файл>
Зразок заповнення <посилання на файл>
2. Документи, що підтверджують ваш фінансовий стан та джерела походження коштів.
Це можуть бути декларації, довідки про доходи, договори купівлі-продажу майна, відомості з реєстру платників податків тощо.
3. Документи на підтвердження сплати податків з доходу від продажу через НоваПей.
Це можуть бути копії податкової декларації, квитанції про сплату податків, чеки тощо.
4. Документи, що підтверджують реєстрацію ФОП.
5. Інші документи, що підтверджують зазначені в інформаційному листі підстави отримання коштів.
Надані документи мають підтверджувати 100% фінансових операцій з НоваПей за весь час співпраці.
Щоб скоротити час перебування у відділенні, ми просимо клієнтів самостійно роздрукувати та підписати лист, перед тим, як прийти у відділення.
Також, візьміть із собою документи, що підтверджують вашу особу:
- Паспорт
- Прописка
- ІПН