Карта відділень

Обмеження обслуговування для перевірки документів

Ми змушені обмежити ваше обслуговування для виконання вимог законодавства України з питань фінансового моніторингу.

Щоб зняти блокування, необхідно актуалізувати ваш паспорт, ID-картку або інший документу, що їх замінює.

Це можна зробити особисто у відділенні Нової пошти або відправити скани чи фотографії документів в наш чат підтримки – https://t.me/NovaPayChatBot

Це абсолютно безпечний канал передачі документів. Ми гарантуємо безпеку ваших персональних даних.

Після отримання документів нам знадобиться близько години, щоб перевірити їх та зняти блокування.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись