ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
Сейф-сервіс
Оплата в додатку Нової поштиПлатіжні послуги надає ТОВ «НоваПей», ліцензія НБУ №21/770-рк від 28.04.2023

Ти ПРОДАВЕЦЬ і не хочеш платити за доставку, навіть коли покупець відмовився від замовлення чи не з’явився до відділення?
Ти ПОКУПЕЦЬ і не хочеш кидати гроші на незнайомі банківські картки, коли продавець просить передоплату?
Домовляйтеся про Сейф-сервіс!
Замовляй Сейф-сервіс і безпечно купуй і продавай онлайн – оплата в мобільному додатку Нової пошти. Жодних вебсайтів і посилань на оплату в месенджерах чи SMS.
Як продавати
Як працює Сейф-сервіс для продавця

01

02

03

04
Як купувати
Як працює Сейф-сервіс для покупця

01

02

03

04
Переваги
Для продавця
- Впевненість
Підтвердження намірів покупця щодо покупки - Зручність
Оформлення доставки та оплата товару в онлайн-каналах Нової пошти - Вигідність
Безкоштовне повернення товару в разі відмови покупця
Для покупця
- Впевненість
Відсутні ризики з передоплатою на незнайомі картки - Зручність
Оплата в додатку Нової пошти. Жодних вебсайтів, месенджерів і посилань - Вигідність
Комісія за грошовий переказ – 2% + 20 грн
FAQ
Як замовити послугу Сейф-сервіс?
Як розраховується вартість відправлення з послугою Сейф-сервіс?
За доставку може сплатити як покупець, так і продавець. Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів Нової пошти. Також, покупець сплачує комісію за переказ коштів продавцю – 2% + 20 грн.
Чи можливі доплати за послуги доставки?
Так, таке можливо, адже онлайн-оплата здійснюється до відправки товару відповідно до даних, які продавець вносить у накладну: габарити відправлення, адреси відправки та доставки. Під час відправки товару дані уточнюються відповідно до фактичних даних. Якщо вартість доставки збільшується, то різницю сплачує покупець під час отримання відправлення. Якщо покупець відмовиться від замовлення, доплатити різницю має продавець, коли прийде отримувати повернений товар.
Чи отримує покупець компенсацію, якщо вартість доставки зменшилась?
Так, адже онлайн-оплата здійснюється до відправки товару відповідно до даних, що продавець зазначив у накладній: габарити відправлення, адреси відправки та доставки. Безпосередньо під час відправки товару ці дані уточнюються відповідно до фактичних даних. Повернення відбудеться на картку, з якої було здійснено оплату. Якщо оплату було здійснено через сервіси оплати Apple Pay або Google Pay, кошти повернуться готівкою до відділення, а покупець отримає СМС для отримання грошового переказу.
Як та коли продавець отримує гроші за товар?
Під час створення накладної в додатку чи в кабінеті Нової пошти продавець зазначає номер банківської картки, на яку хоче отримати переказ. Зарахування оплати за товар на банківську картку відбувається через 30 хвилин після отримання товару покупцем. Уточнити статус зарахування оплати можна за телефоном 0 800 30 79 79.
Хто платить за послуги пакування?
Послуги пакування в разі потреби може оплатити як покупець, так і продавець. Купівля пакування не є обов’язковою, якщо відправлення упаковано відповідно до правил пакування Нової пошти.
Як змінити дані покупця?
Змінення даних покупця (ПІБ, номер телефону) можливе в кабінеті Нової пошти до оплати товару покупцем. Після оплати змінення даних заблоковано (сервіс «Зміна даних в ЕН» недоступний).
Як змінити адресу доставки товару?
Адресу доставки можна змінити до того, як відправлення буде оплачено. У такому разі вартість доставки перераховується. Також адресу доставки можна змінити під час відправки товару у відділенні. У цьому разі вартість доставки може змінитись. Якщо вартість доставки збільшиться, а покупець не отримає товару, продавцю необхідно буде оплатити вартість доставки під час повернення. Після відправки товару замовлення послуги «Переадресування» неможливе.
Коли продавець має відправити товар із послугою Сейф-сервіс?
Відправити товар потрібно протягом 48 годин після оплати товару покупцем. Якщо товар не відправлено, послуга Сейф-сервісу скасовується, а зарезервовані
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем
для оплати кошти повертаються покупцю.
Коли буде зараховано кошти продавцю після того, як покупець забрав посилку?
Під час створення накладної в додатку чи в кабінеті Нової пошти продавець зазначає номер банківської картки, на яку хоче отримати переказ. Зарахування оплати за товар на банківську картку відбувається через 30 хвилин після того, як покупець забрав посилку. Уточнити статус зарахування оплати можна за телефоном 0 800 30 79 79.
За яких умов скасовується угода з покупцем?
Угоду буде скасовано, якщо продавець не відправить товару протягом 48 годин після оплати.
Покупець може скасувати угоду під час візиту до відділення Нової пошти, якщо він відмовиться отримувати товар. У такому разі посилку з товаром буде відправлено назад продавцю в день відмови. Кошти, що становлять вартість товару та комісії за переказ, знімаються з резервування
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем
та повертаються покупцю.
Також угоду буде скасовано, якщо продавець не отримає товару протягом 5 робочих днів після прибуття, на 6-й день посилка повертається продавцю. У такому разі буде знято резервування з коштів, що становлять вартість замовлення та комісію за післяплату. Оплата послуг доставки не повертається.
Хто сплачує вартість повернення посилки в разі відмови покупця?
Згідно з тарифами Нової пошти вартість повернення посилки продавцю в разі відмови покупця від посилки безкоштовна.
Що робити, якщо не надходить push-сповіщення про Сейф-сервіс?
Достатньо увійти в мобільний додаток Нової пошти та перевірити розділ з повідомленнями – дзвіночок у лівому верхньому куті екрана. Інформація щодо Сейф-сервісу буде з’являтися в цьому розділі, навіть якщо на смартфоні вимкнено push-сповіщення.
Чи доступна послуга Сейф-сервіс для продавців-юридичних осіб і ФОП-клієнтів Нової пошти?
Послуга Сейф-сервіс доступна тільки для фізичних осіб. Юридичні особи та ФОП-клієнти Нової пошти можуть скористатися послугою «Надійна покупка».
Що робити, якщо кошти не зарахувались продавцю через 30 хвилин, як покупець забрав товар?
Необхідно звернутися на гарячу лінію НоваПей 0 800 30 79 79.
Коли покупець має отримати товар, замовлений із послугою Сейф-сервіс?
Покупець має отримати замовлення протягом п’яти робочих днів після прибуття товару до відділення.
Де можна оплатити товар і яка вартість доставки з послугою Сейф-сервіс?
Оплата здійснюється тільки в мобільному додатку NovaPay чи Нової пошти. Жодних вебсайтів і посилань.
Необхідно зазначити номер банківської картки або обрати картку з гаманця та оплатити відправлення. У покупця є 48 годин на оплату товару, в іншому разі – послуга скасовується, а накладна видаляється. У разі оплати товару здійснюється резервування коштів
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем
в обсязі вартості товару, послуги доставки та комісії за переказ коштів.
Важливо: у push-повідомленні має бути тільки номер накладної – жодних посилань на оплату.
Якщо продавець пропонує тобі здійснити оплату за посиланням на сайті, у жодному разі не оплачуй і звернися на гарячу лінію Нової пошти 0 800 500 609.
Як перевірити, чи справжнє повідомлення від Нової пошти я отримав?
Справжнє сповіщення надійде push-повідомленням у мобільному додатку Нової пошти. Для послуги Сейф-сервіс ми не використовуємо SMS, месенджери та будь-які інші засоби зв’язку. Справжнє повідомлення від Сейф-сервісу містить лише номер накладної. У ньому не може бути посилань на сайти чи форми оплати. Сплатити накладу за послугою Сейф-сервіс можна тільки в мобільному додатку NovaPay чи Нової пошти.
Чи можна сплатити за відправлення в інтернеті?
Ні. Відправлення з послугою Сейф-сервіс не можна оплатити в інтернеті. Сплачуй тільки в мобільному додатку NovaPay чи Нової пошти.
Як і коли здійснюється повернення коштів покупцю в разі відмови від товару?
Якщо угода була скасована з ініціативи покупця, буде знято резервування з коштів
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем
, що становлять вартість замовлення та комісію за грошовий переказ. Оплата послуг доставки не повертається.
Якщо угода була скасована з ініціативи продавця, буде знято резервування
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем
з усієї суми.
Фактичний строк повернення залежить від банку, що обслуговує картку. Зазвичай банки гарантують повернення коштів протягом 3-5 банківських днів, але на практиці це відбувається значно швидше.
Що робити, якщо після відмови від посилки кошти мені не повернулись?
Необхідно звернутися на гарячу лінію NovaPay 0 800 30 79 79.
Чи можна замовити товар з послугою Сейф-сервіс до поштомату?
Ні, замовлення з Сейф-сервісом можна зробити тільки до відділення Нової пошти.
Як сплатити за відправлення в додатку NovaPay?
В мобільному додатку NovaPay перейди в розділ “Оплата посилок Нової пошти” й обери посилку, за яку хочеш сплатити. Обов’язково обери для оплати картку NovaPay, щоб отримати вигоду до 50% на оплату доставки та комісії з післяплати.