
Андрій Кривошапко
Генеральний директор NovaPay (ГК NOVA)

Андрій Кривошапко розпочав свою кар’єру в Новій пошті в 2003 році. За 20 років роботи в групі компаній запустив численні проєкти у фінансовій сфері, маркетингу та продажах, логістиці та інформаційних технологіях. Майже 17 років обіймає керівні посади, має диплом MBA (МІБ).
У квітні 2016 року він очолив NovaPay, що тоді мала назву «Пост Фінанс», і трансформував сервісну компанію на вагомого представника фінансового сектора України. Під його керівництвом компанія розробила та запустила власну платіжну систему NovaPay і вийшла за межі обслуговування лише логістичних процесів, запропонувавши клієнтам низку продуктів, що не пов’язані з логістикою.
Досвід роботи
Бухгалтер Нової пошти
ВЕРЕСЕНЬ 2003Директор департаменту розвитку в Новій пошті
ВЕРЕСЕНЬ 2006Регіональний директор у Новій пошті
ВЕРЕСЕНЬ 2010Національний директор Нової пошти
ЧЕРВЕНЬ 2014Генеральний директор NovaPay
КВІТЕНЬ 2016Андрій Кривошапко є фахівцем з управління фінансовим бізнесом. Може запропонувати експертизу за напрямами:
- проєкти, продукти та стратегічні плани NovaPay;
- світові тренди фінтеху;
- майбутнє платіжних систем і грошових переказів;
- фінансові послуги в поштових компаніях світу;
- як фінтех трансформує поштові компанії світу.
Публікації
Про еволюцію грошових переказів, розширення сервісів та збільшення міжнародних транзакцій – коментар CEO NovaPay Про що варто памʼятати, відкриваючи бізнес в Європі Доставляти гроші. Платіжний сервіс «Нової пошти» йде конкурувати з необанками – буде видавати кредитки та відкривати рахунки Бізнес, який дає половину прибутку Нової пошти. Про запуск застосунку в ЄС, інвестиції та конкуренцію з Монобанком — інтерв'ю з СЕО NovaPay Як NovaPay виходить на міжнародний ринок, та чому компанії не потрібен банк: інтерв’ю з Андрієм Кривошапко, CEO NovaPay Про роботу під час війни, різницю в бізнесі в Україні і Європі і запуск нових продуктів — інтервʼю з СЕО NovaPay Андрієм Кривошапко Великий гравець, якому не потрібен банк. CEO NovaPay про точки прибутку, конкурентів і частку фінтех у бізнесі Нової пошти — інтерв'ю Як НоваПей під час карантину сприяла зростанню безготівкових розрахунків у фінсекторі Післяплата за онлайн-покупки захищає споживача і розширює коло клієнтів для продавця – СЕО компанії NovaPay Доставка грошей. Навіщо пошті фінансові сервіси «Нова Пошта» створила власну платіжну систему NovaPay. Навіщо це компанії Андрій Кривошапко: Для нас важливо, щоб банк був високотехнологічним і йшов в ногу з часом Андрій Кривошапко: під час карантину кількість онлайн-оплат збільшилась у 2 рази