Найближча каса

Блокування через перевищення ліміту за грошовими переказами

Щоб зняти блокування через перевищення ліміту за грошовими переказами необхідно особисто завітати до зручного відділення Нової пошти, де надаються фінансові послуги.

Із собою потрібно мати наступні документи:

1. Інформаційний лист з коротким описом вашої діяльності та джерел коштів.

Потрібно описати специфіку виробництва та закупівля вашого товару, його зберігання та реалізації. Опишіть, кому та як ви продаєте товар.

2. Документи, що підтверджують ваш фінансовий стан та джерела походження коштів.

Це можуть бути декларації, довідки про доходи, договори купівлі-продажу майна, відомості з реєстру платників податків тощо.

3. Договори на купівлю та постачання товарів чи послуг з основними контрагентами.

Тут також можуть бути специфікації до договорів, видаткові накладні, акти приймання, рахунки-фактури тощо.

4. Копії документів, що підтверджують відомості щодо походження коштів.

Ми маємо отримати документи, що пояснюють джерела та підстави походження коштів.

5. Копії виписок, платіжних доручень або роздрукованих фіскальних чеків.

Ці документи мають факт придбання клієнтом товару чи послуги відповідно до наданих вами договорів та інших письмових документів.

6. Копії документів щодо місць зберігання товару, який закуповується або виробляється.

Наприклад, договори оренди, відповідального зберігання, копії платіжних доручень для сплати за послуги оренди приміщення або документи щодо права власності на складську нерухомість.

7. Інформація щодо співробітників.

Копії трудових договорів або інформаційний лист щодо кількості співробітників та їх посадові обов’язки.

8. У разі реалізації товарів на підставі договорів комісії потрібні копії документів щодо легального походження товарів.

Договори купівлі-продажу або будь-які інші документи, що підтверджують законність отримання товару вашим контрагентом.

9. Виробники мають надати копії документів, на підставі яких закуповується сировина для виробництва.

10. Інформацію щодо засобів ведення вами обліку доходів та витрат чи отриманих доходів, залежно від системи оподаткування.

Потрібне помісячне відображення таких даних у довільній формі.

11. Документи щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО).

Копії свідоцтва про реєстрацію РРО, звітів, що містять вичерпну інформацію про суми, отримані від покупців або клієнтів за звітний період, фіскальних чеків та інших первинних документів тощо.

 

Надані документи мають підтверджувати 100% фінансових операцій з НоваПей за весь час співпраці.

Також заповніть опитувальник і додайте його до пакета документів.

Також, візьміть із собою документи, що підтверджують вашу особу:

  • Паспорт
  • Прописка
  • ІПН

Якщо у вас немає якихось документів з переліку, вам потрібно пояснити це в інформаційному листі.

Після отримання документів нам знадобиться близько години, щоб перевірити їх та зняти блокування.

Ми зв’яжемось з вами у разі потреби за допомогою sms-повідомлення або дзвінка з Контакт-центру. Якщо питання з’являться у вас — телефонуйте 0800 30 79 79 або пишіть в онлайн чат https://t.me/NovaPayChatBot

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись