Порядок надання інформації клієнту за запитом у разі його звернення до контакт-центру NovaPay
У разі звернення до контакт-центру NovaPay за інформацією щодо переказу, клієнт має підтвердити свою особу, щоб конфіденційні дані не потрапили до сторонніх осіб.
Ідентифікація клієнта здійснюється оператором контакт-центру при зверненні, коли клієнт:
- запитує конфіденційну інформацію:
→ щодо себе (в статусі ініціатора переказу чи отримувача);
→ суму переказу;
→ контрольний номер переказу (надається виключно відправнику переказу).
- потребує технічної підтримки щодо грошових операцій:
→ повторне зарахування коштів;
→ відміна або проведення оплати онлайн.
В оператора NovaPay є декілька варіантів ідентифікації клієнта при телефонному зверненні.
- Ідентифікація клієнта відбувається за номером телефону. Оператор звіряє номер телефону, з якого телефонує клієнт, з номером, що був вказаний при формуванні ЕН або здійсненні переказу.
- При неможливості ідентифікувати клієнта за номером телефону, по причині того, що на мобільному рахунку клієнта недостатньо коштів для здійснення дзвінка, оператор перетелефоновує клієнту самостійно та надає запитувану інформацію.
- При неможливості ідентифікувати клієнта за номером телефону через те, що номер активний або вимкнений тощо, оператор ставить клієнту ряд запитання щодо переказу та звіряє відповіді з наявними даними:
- відділення, в якому обслуговується клієнт;
- коли здійснювалась відправка вантажу чи грошового переказу;
- опис вантажу, що відправляв клієнт;
- номер ЕН;
- ПІБ та номер телефону отримувача переказу;
- ПІБ та номер телефону відправника/отримувача вантажу.
Якщо клієнта неможливо ідентифікувати за номером телефону, оператор контакт-центру відмовляє йому у наданні інформації.