Ігор Сироватко призначений CEO NovaPay
12 Вересня, 2025

NovaPay, фінтех-лідер групи компаній NOVA, оголосив про призначення генеральним директором Ігоря Сироватка, управлінця з понад 20-річним досвідом у банківському секторі, e-commerce та клієнтському сервісі. Це призначення відкриває новий етап розвитку української фінтех-компанії, яка за кілька років перетворилася з внутрішнього платіжного сервісу Нової пошти на фінансового партнера для 800 тисяч користувачів.
«Сучасний фінансовий сервіс – це передусім довіра, безпека та полегшення рутини для приватних клієнтів, а також ефективність і масштабування для підприємців. Саме це і є нашою першочерговою метою. Адже справжня цінність створюється тоді, коли ти допомагаєш кожному клієнту – чи то приватній особі, чи підприємцю – відчути, що фінансові інструменти працюють на них, а не навпаки», – коментує Ігор Сироватко.
Ігор Сироватко приносить у NovaPay 20-річний досвід роботи з retail та B2B сегментами. Здобувши суттєвий фінансовий досвід в Універсал Банку, де пройшов шлях від керівника відділення до директора департаменту мережі відділень, він отримав глибоке розуміння роботи як з приватними клієнтами, так і з підприємцями, а також масштабування фінансових сервісів. В OLX Ігор керував департаментом клієнтського сервісу в Україні та Центральній Азії, успішно розвиваючи B2B-напрямок та створюючи експертні команди для роботи з бізнес-клієнтами.
Під керівництвом нового CEO NovaPay розвиватиметься як фінансова компанія, орієнтована на різні сегменти клієнтів – від приватних осіб до бізнесу, – пропонуючи ще ширший спектр послуг. Досвід Ігоря у створенні клієнтоцентричних сервісів, масштабуванні фінансових продуктів та формуванні високоефективних команд стане фундаментом для наступного етапу зростання. Особливим фокусом стане виведення клієнтського сервісу NovaPay на міжнародний рівень якості, щоб українські користувачі та бізнес відчували стандарти обслуговування світового класу. Новий CEO приносить у компанію унікальний підхід до управління та культуру безперервного розвитку, де головним пріоритетом є не процеси, а вирішення реальних завдань клієнтів.
«Новий етап в роботі NovaPay передбачає значні зміни, але це не зміни заради змін. Мій фокус – на двох ключових аспектах. Перший – це максимальне використання вже існуючих сильних сторін компанії – потужної команди, інноваційності та значного потенціалу групи. А другий – залучення найкращої міжнародної експертизи у сфері фінтех. Саме в цій синергії бачу запоруку успіху», – резюмує новий CEO.