Кур’єри Нової пошти почали приймати оплату автосписанням
09 Листопада, 2021

З листопада клієнти Нової пошти, які користуються послугами кур’єрів, можуть розрахуватися за відправлення з допомогою сервісу «Автосписання». Для цього у мобільному додатку Нової пошти потрібно обрати основну платіжну картку та під час оплати сказати кур’єру, що бажаєш скористатися автосписанням.
Новий функціонал для співробітників адресної доставки розробила фінтех-компанія NovaPay, яка є частиною групи компаній «Нова Пошта». Його отримали близько 90% кур’єрів.
Автосписання з’явилося у вересні 2020 року. Протягом року розрахуватися таким чином можно було лише у відділеннях Нової пошти. Зараз автосписанням щодня користуються близько 20 тисяч людей.
Відтепер користувачі адресної доставки також отримали можливість сплачувати за відправлення без зайвих контактів з готівкою та платіжним терміналом.
Як налаштувати автосписання
- У мобільному додатку Нової пошти додай гаманець Masterpass за номером телефону.
- Заповни дані картки: назва, номер, термін дії, CVV-код.
- Введи код підтвердження від банку, що отримаєш на телефон або у додаток банку.
- Обери основну картку та натисни чекбокс поряд з нею. Саме з неї будуть списуватися кошти під час користування сервісом.
- Скажи «Автосписання», коли розраховуєшся у відділенні чи з кур’єром.
Під час оплати автосписанням суми понад 500 грн, на телефон платника надійде повідомлення з кодом безпеки.
Більше інформації про послугу ти знайдеш на сторінці автосписання.