Розповсюджені питання щодо операцій з грошима у Новій пошті під час війни
Війна суттєво змінила реалії надання фінансових послуг*. Через це виникають додаткові питання, на які служба підтримки NovaPay намагається давати вчасні та вичерпні відповіді.
На жаль, через велику кількість звернень, ми не завжди встигаємо це зробити швидко. Тож наперед приносимо вибачення за затримку. Запевняємо, на всі ваші запитання – телефонні чи письмові – буде надано відповідь.
Зв’яжіться з нами
- в чаті у Телеграм https://t.me/NovaPayChatBot
- на сайті https://novapay.ua/zalishilisya-pitannya-privatna-osoba
- по Україні для приватних осіб за телефоном 0 800 30 79 79 (безкоштовно) та +380 73 968 09 71 (за тарифами вашого оператора)
- по Україні для бізнесу за телефоном 0 800 30 49 49 (безкоштовно)
- з-за кордону за номерами +380 67 552 22 24 та +380 44 496 27 57 (за тарифами вашого оператора)
Нижче наводимо відповіді на найбільш розповсюджені запитання.
Що змінилося у фінансових послугах у Новій пошті*?
- Вартість зняття готівки з картки та грошових переказів в межах України з 1 травня становить 1,5% від суми, але не менше 15 грн.
- Під час військового положення скасовані обмеження щодо дії документів, термін дії яких сплив 24.02.2022 та пізніше.
- Заборонено обслуговування клієнтів з російськими та білоруськими паспортами.
- Отримати скасований переказ можна у будь-якому відділенні.
Відділення
Як зараз працюють відділення?
Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються на сайті Нової пошти за посиланням https://novapost.com/uk-ua/departments/ та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot
Готівка
Зараз видають готівку у відділеннях Нової пошти*?
Готівку видають, але її наявність треба уточнювати безпосередньо у відділенні.
Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням
https://novapost.com/uk-ua/departments/ та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot
Як замовити готівку?
Щоб замовити значну суму готівки, завітайте до найближчого працюючого відділення Нової пошти* та зверніться із цим питанням до оператора. Він повідомить, чи буде можливість отримати готівку на обраному відділенні наступного дня, чи варто звернутися до іншого.
Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням
https://novapost.com/uk-ua/departments/ та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot
Чи є ліміт «в одні руки» на видачу готівки?
Наразі НоваПей не встановлює таких обмежень. Максимальна сума однієї операції обмежена наявністю готівки в касі конкретного відділення та вимогами НБУ щодо фінансового моніторингу.
Перекази
Де та яким чином можна отримати грошовий переказ по Україні?
Отримати кошти можна у будь-якому відділені, де наявна готівка.
Або оформити зарахування переказу на картку в додатку NovaPay.
Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням
https://novapost.com/uk-ua/departments/
Наявність готівки треба уточнювати безпосередньо у відділенні.
Як відкликати переказ по Україні?
Щоб відкликати переказ, відправник має звернутися до будь-якого відділення Нової пошти*.
Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням за посиланням
https://novapost.com/uk-ua/departments/ та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot
Де можна отримати міжнародний грошовий переказ?
Отримати перекази MoneyGram, RIA та Western Union готівкою можна у будь-якому відділенні Нової пошти*. Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням за посиланням
https://novapost.com/uk-ua/departments/ та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot
RIA окремо призупинила видачу переказів у Донецькій та Луганській областях.
Якщо очікуєш значну суму – радимо попередньо замовити готівку.
Як перевірити статус міжнародного грошового переказу?
Дізнатися статус міжнародного грошового переказу Western Union можна на сайті https://www.westernunion.com/web/global-service/track-transfer
Статус грошового переказу RIA можна перевірити звернувшись до контакт-центру NovaPay за телефоном 0 800 30 79 79 або до чат-боту https://t.me/NovaPayChatBot
Чи можна відправити грошовий переказ з України до іншої держави?
Наразі відправка з України міжнародних грошових переказів заборона рішенням Національного банку України.
Чи можна отримати грошовий переказ з росії, білорусі через Western Union або RIA у Новій пошті*?
В жодного офіційного представника міжнародних платіжних систем Western Union та RIA в Україні не можна отримати переказ з росії, білорусі. Єдине рішення для відправника – відкликати переказ, щоб повернути кошти.
Грошова допомога від WFP ООН у Новій пошті*
Як отримати допомогу від WFP ООН у відділенні Нової пошти*?
Всесвітня продовольча програма (World Food Programme, WFP) – це гуманітарна організація ООН, яка надає продовольчу допомогу у вигляді готівки внутрішньо переміщеним особам (ВПО). Допомога щомісячна терміном на 3 місяці. Сума допомоги – 2 220 грн на одну особу, максимальна сума переказу 6 660 грн на родину (до 3 осіб або більше).
Для оформлення допомоги необхідно звернутися до місцевих органів влади.
Після оформлення на мобільний телефон отримувача допомоги надійде повідомлення з номером переказу Western Union (коду MTCN), яким можна звернутися до будь-якого відділення Нової пошти*, щоб отримати переказ готівкою. Підтвердити особу можна за допомогою паперового паспорту, ID-картки чи мобільного додатку «Дія». Більше інформації на сторінці «Верифікація».
Я не можу отримати код від WFP ООН. Що робити?
Необхідно звернутися до місцевого органу влади, де ви оформлювали продовольчу допомогу від WFP ООН, або завітати на сайт організації https://ukr.reg.scope.wfp.org/ukr/help.
Чи може грошовий переказ Western Union від WFP ООН отримати представник за довіреністю?
Видача міжнародних переказів Western Union за довіреністю заборонена.
Отримати переказ може лише та особа, яку вказав відправник. Підтвердити особу можна за допомогою паперового паспорту, ID-картки чи мобільного додатку «Дія». Більше інформації на сторінці «Верифікація».
Помилки
Що робити, якщо двічі списалися кошти при оплаті за посилку, а на відділенні не змогли вирішити це питання?
Якщо є можливість безпечно потрапити до відділення, завітайте до нього та напишіть претензію – заяву на повернення за спеціально встановленою формою. Якщо ж такої можливості немає – скористайтеся формою зворотного зв’язку на нашому сайті за посиланням https://novapay.ua/zalishilisya-pitannya-privatna-osoba
В обох варіантах ви маєте надати копію паспорта, копію ІПН та заповнену заяву.
Що робити, якщо отримано повідомлення про повернення коштів за комунальний платіж, переказ, податки тощо?
Щоб отримати кошти завітайте до будь-якого відділення з паспортом та повідомте оператору номер переказу.
Адреси відділень, що зараз працюють, та їхній графік роботи постійно оновлюються за посиланням за посиланням
https://novapost.com/uk-ua/departments/ та у Телеграм https://t.me/npu_info_bot
Блокування
Чи діють зараз блокування фінмоніторингу?
Блокування фінансового моніторингу діють, але можуть бути зняті за індивідуальним запитом. Для детальної консультації звертайтеся до контакт-центру NovaPay за телефоном 0 800 30 79 79.
______________
* Платіжні послуги надає ТОВ «НоваПей», ліцензія НБУ №21/770-рк від 28.04.2023