
Олександр Грачов
Директор з клієнтського досвіду NovaPay (ГК NOVA)

Олександр Грачов протягом 26 років впроваджує системи управління клієнтським досвідом і вдосконалює процеси обслуговування у великих міжнародних компаніях і холдингах. Понад 8 років обіймає керівні посади в цій сфері.
Серед його досягнень: розробка та впровадження системи управління клієнтським досвідом, впровадження довгострокової OMNI-стратегії в телеком-холдингу з понад 70 млн клієнтів, керування та запровадження глобальних програм покращення клієнтського досвіду для 11 країн.
У жовтні 2023 року приєднався до команди NovaPay та очолив Департамент клієнтського досвіду.
Олександр Грачов може запропонувати експертизу за темами:
- побудова команди та системи управління клієнтським досвідом і сервісом;
- розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку сервісних каналів, омніканального обслуговування;
- впровадження процесів досліджень клієнтського досвіду та постійного покращення продуктів компанії;
- диджиталізація процесів взаємодії з клієнтами.