Найближча каса
Назад до команди

Олександр Грачов

Директор з клієнтського досвіду NovaPay (ГК NOVA)

Олександр Грачов протягом 26 років впроваджує системи управління клієнтським досвідом і вдосконалює процеси обслуговування у великих міжнародних компаніях і холдингах. Понад 8 років обіймає керівні посади в цій сфері.

Серед його досягнень: розробка та впровадження системи управління клієнтським досвідом, впровадження довгострокової OMNI-стратегії в телеком-холдингу з понад 70 млн клієнтів, керування та запровадження глобальних програм покращення клієнтського досвіду для 11 країн.

У жовтні 2023 року приєднався до команди NovaPay та очолив Департамент клієнтського досвіду.

Олександр Грачов може запропонувати експертизу за темами:

  • побудова команди та системи управління клієнтським досвідом і сервісом;
  • розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку сервісних каналів, омніканального обслуговування;
  • впровадження процесів досліджень клієнтського досвіду та постійного покращення продуктів компанії;
  • диджиталізація процесів взаємодії з клієнтами.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись