Найближча каса
Назад до новин

Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нової пошти за час війни

24 Березня, 2022

Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нової пошти за час війни

Нова пошта проаналізувала, як змінилась кількість доставок та що саме замовляють онлайн українці під час війни. На четвертому тижні війни з’явилася позитивна динаміка – відновлюється робота інтернет-магазинів та збільшується кількість онлайн-замовлень.

З початком російського вторгнення обсяги перевезень через Нову пошту знизились у 20 разів. До війни компанія доставляла щодня 1 млн. відправлень, із них 70% – це онлайн-замовлення із магазинів. За перший тиждень війни клієнти відправляли в середньому 50 тис. посилок на день. Це лише 5% порівняно із довоєнним періодом.

Крім того, люди перестали забирати вже доставлені посилки – зараз у відділеннях Нової пошти зберігається до 2 млн посилок, які можна отримати або переадресувати у будь-яке інше зручне для клієнтів відділення.

На четвертому тижні війни експерти компанії спостерігають, що інтернет-магазини поступово почали відновлювати свою роботу.

«Якщо на другому тижні війни у середньому перевозилося 100-125 тис. посилок на день, то з 21 березня ми зафіксували вже 350 тис. відправок, із яких 60% складають онлайн-замовлення. Тобто 200 тис. товарів за день замовили українці онлайн. Це все ще у 5 разів менше, ніж було у довоєнний період, але спостерігається стійка динаміка зростання кількості онлайн-покупок, – розповідає керівник відділу досліджень Нової пошти Сергій Кравченко.

Серед найбільш популярних категорій товарів, які замовляють українці Новою поштою: одяг, взуття, автотовари і запчастини, товари медичного призначення (зокрема, ліки), продукти харчування, косметика, зоотовари.

Щоб допомогти українському онлайн бізнесу відновитись якнайшвидше, Нова пошта розмістила на сайті перелік найбільших інтернет-магазинів, які сьогодні працюють. Наразі у списку більше 200 магазинів, де кожен українець може знайти все необхідне від продуктів і ліків до автозапчастин та іграшок у переліку партнерів на сайті. Більшість з них продають свої товари з післяплатою, тобто покупець може сплатити замовлення у відділенні Нової пошти після того, як огляне товар та підтвердить отримання.

Ми постійно розширює список партнерів, товари яких можна замовити онлайн з доставкою.

Нагадуємо, що Нова пошта відкрила вже 3600 пунктів обслуговування, із яких 1800 відділень у кожній області та 1850 вуличних поштоматів у 16 містах. Компанія працює щодня, без вихідних.

Список та графік працюючих відділень регулярно оновлюється на сайті компанії або запитати у чат-бота: https://te.me/npu_info_bot.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись