Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нової пошти за час війни
24 Березня, 2022

Нова пошта проаналізувала, як змінилась кількість доставок та що саме замовляють онлайн українці під час війни. На четвертому тижні війни з’явилася позитивна динаміка – відновлюється робота інтернет-магазинів та збільшується кількість онлайн-замовлень.
З початком російського вторгнення обсяги перевезень через Нову пошту знизились у 20 разів. До війни компанія доставляла щодня 1 млн. відправлень, із них 70% – це онлайн-замовлення із магазинів. За перший тиждень війни клієнти відправляли в середньому 50 тис. посилок на день. Це лише 5% порівняно із довоєнним періодом.
Крім того, люди перестали забирати вже доставлені посилки – зараз у відділеннях Нової пошти зберігається до 2 млн посилок, які можна отримати або переадресувати у будь-яке інше зручне для клієнтів відділення.
На четвертому тижні війни експерти компанії спостерігають, що інтернет-магазини поступово почали відновлювати свою роботу.
«Якщо на другому тижні війни у середньому перевозилося 100-125 тис. посилок на день, то з 21 березня ми зафіксували вже 350 тис. відправок, із яких 60% складають онлайн-замовлення. Тобто 200 тис. товарів за день замовили українці онлайн. Це все ще у 5 разів менше, ніж було у довоєнний період, але спостерігається стійка динаміка зростання кількості онлайн-покупок, – розповідає керівник відділу досліджень Нової пошти Сергій Кравченко.
Серед найбільш популярних категорій товарів, які замовляють українці Новою поштою: одяг, взуття, автотовари і запчастини, товари медичного призначення (зокрема, ліки), продукти харчування, косметика, зоотовари.
Щоб допомогти українському онлайн бізнесу відновитись якнайшвидше, Нова пошта розмістила на сайті перелік найбільших інтернет-магазинів, які сьогодні працюють. Наразі у списку більше 200 магазинів, де кожен українець може знайти все необхідне від продуктів і ліків до автозапчастин та іграшок у переліку партнерів на сайті. Більшість з них продають свої товари з післяплатою, тобто покупець може сплатити замовлення у відділенні Нової пошти після того, як огляне товар та підтвердить отримання.
Ми постійно розширює список партнерів, товари яких можна замовити онлайн з доставкою.
Нагадуємо, що Нова пошта відкрила вже 3600 пунктів обслуговування, із яких 1800 відділень у кожній області та 1850 вуличних поштоматів у 16 містах. Компанія працює щодня, без вихідних.
Список та графік працюючих відділень регулярно оновлюється на сайті компанії або запитати у чат-бота: https://te.me/npu_info_bot.