Карта відділень

Відмова в обслуговуванні

NovaPay не співпрацює з клієнтами, які не надали на запит компанії документи для фінансового моніторингу. Для них недоступні фінансові операції, зокрема можливість відправки та отримання грошові перекази.

Це передбачено ст. 15 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”.

Водночас у цих клієнтів залишається можливість надалі відправляти та отримувати посилки у Новій пошті, але без післяплати.

Клієнтам, які мають залишки коштів у NovaPay, потрібно звернутися до Контакт-центру за телефоном 0800 30 79 79 або в онлайн-чат https://t.me/NovaPayChatBot.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись