Найближча каса
Назад до новин

Оператори Нової пошти перейшли на електронний підпис

20 Квітня, 2021

Оператори Нової пошти перейшли на електронний підпис

Фінансова компанія НоваПей, що входить до групи компаній Нова пошта, реалізувала масштабний проєкт цифрової трансформації у відділеннях Нової пошти та забезпечила понад 14 тис. операторів-касирів електронними підписами. Це глобальна оптимізаційна зміна, завдяки якій пришвидшиться процес обслуговування клієнтів.

Згідно законодавства, кожного дня у відділенні співробітники повинні супроводжувати документацію за касовими операціями. Для цього кожен документ (касові ордери та книги) потрібно роздрукувати, потім підписати, правильно зшити та передати на зберігання до архіву на 5 років. Тепер же за допомогою електронного підпису оператори-касири не витрачають час на паперову роботу, швидко підписують внутрішні касові документи в цифровому вигляді у режимі реального часу. Наразі на кожному документі касир заощаджує до 2х хвилин, а сумарно за день економить до 40 хвилин, а отже звільняє цей час для обслуговування клієнтів.

«Ми продовжуємо рухатися шляхом інноваційності, технологічності та безпеки, щоб покращувати якість обслуговування клієнтів. Цифрові технології все більше входять у кожну сферу нашого життя. Зараз в рамках рaperless-стратегії ми надали операторам-касирам електронні підписи та розробили пов’язаний з цим новий процес, що допоможе зекономити час на паперовій роботі, а отже – швидше обслужити наступного клієнта. Економічний ефект від впровадження проєкту – понад 4 млн грн на рік. Це витрати, що йшли на папір, логістику, зберігання, контроль та обробку паперових документів. Крім того, є й важлива екологічна доцільність – щороку ми будемо заощаджувати понад 13 тис. пачок паперу, а це приблизно 560 врятованих дерев», – говорить Андрій Кривошапко, СЕО НоваПей.

Проєкт компанія НоваПей реалізувала у співпраці з командою проєкту Дія, що дозволило організувати процес випуску кваліфікованих електронних підписів для співробітників. Важливо, що ці підписи створювались згідно з вимогами інформаційної безпеки та законодавства.

Введення електронного підпису – один з етапів реалізації paperless-стратегії НоваПей. Торік компанія поставила перед собою амбітну мету – максимально відійти від використання паперових документів, оскільки в масштабах величезної компанії це чималі ресурси.

Веб-сайт використовує файли cookie. З їх допомогою ми покращуємо роботу сайту. Залишаючись на сайті, ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Погодитись